Marketing żywności
Wolters Kluwer
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
76,77 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Książka przybliża problematykę współczesnego marketingu żywności, dostarczając odpowiedzi na fundamentalne pytania, m.in. o to, jak skutecznie wprowadzać na rynek produkty stanowiące ofertę wartości i zarządzać nimi, w jaki sposób kreować markę produktu żywnościowego, jak prowadzić komunikację z aktualnymi i potencjalnymi konsumentami, jak realizować cele strategii dystrybucyjnych oraz doskonalić ofertę asortymentową produktów żywnościowych.
Szczegółowej analizie poddano następujące zagadnienia:
specyfika rynku żywności, mechanizmy funkcjonowania i struktura, wybrane aspekty zachowań konsumenckich oraz ewolucja koncepcji marketingowych,
charakterystyka współczesnych narzędzi marketingowych na rynku żywności produkt i marka jako oferta wartości dla konsumentów, rola ceny, komunikacji marketingowej oraz dystrybucji,
informacja rynkowa istota, zakres, rodzaje i procedura badań marketingowych dotyczących marek, cen, skuteczności komunikacji marketingowej i dystrybucji.
Szczegóły
Autor: Górska-Warsewicz Hanna, Świątkowska Monika, Krajewski Karol
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326444173
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 568
Oprawa: Miękka