Plany marketingowe

Wolters Kluwer
Plany marketingowe
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
69,00 PLN
Nasza cena
59,51 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Plany marketingowe to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planowania marketingowego: - proces tworzenia, wdrażania i audytu planu marketingowego - cele i strategie marketingowe - wybór środków zintegrowanej komunikacji marketingowej - planowanie sprzedaży oraz cen - zarządzanie kanałami dystrybucji, w tym handel internetowy - zarządzanie relacjami z klientami - typowe problemy podczas wdrażania planu i sposoby ich rozwiązywania - sposoby pomiaru efektywności planowania marketingowego. Przedstawiane zagadnienia są zilustrowane licznymi przykładami i studiami przypadków, a praktyczne wskazówki i formularze ułatwią menedżerom wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Każdy rozdział zawiera również pytania i ćwiczenia pomagające czytelnikowi w przyswojeniu materiału.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2014
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Plany marketingowe
    Autor: McDonald Malcolm, Wilson Hugh
    Wydawnictwo: Wolters Kluwer
    ISBN: 9788326431449
    Tłumacz: Łuczkiewicz Grzegorz
    Języki: polski
    Rok wydania: 2014
    Ilość stron: 740
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 1.16 kg

    Recenzje