Sprzedaż imprez i usług turystycznych. Marketing. Podręcznik do nauki zawodu technik obsługi turystycznej. Część 2. Szkoły ponadgimnazjalne
WSiP

Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
61,17 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik obsługi turystycznej. Realizuje treści z zakresu drugiej części kwalifikacji T.14 (Prowadzenie sprzedaży imprez i usług turystycznych).
Książka pozwala zdobyć wiedzę i umiejętności potrzebne do stosowania różnych instrumentów marketingu w sprzedaży usług i imprez turystycznych.
Książka pozwala zdobyć wiedzę i umiejętności potrzebne do stosowania różnych instrumentów marketingu w sprzedaży usług i imprez turystycznych.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Aleje Jerozolimskie 96
00-807 Warszawa (PL)
tel: 801220555
email: wsip@wsip.com.pl
Szczegóły
Autor: Bartłomiej Walas, Zygmunt Kruczek
Wydawnictwo: WSiP
ISBN: 9788302135422
Kategoria: Podręczniki
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 233
Format: 16.5 x 24 cm
Oprawa: miękka
Waga: 0.35 kg