Go global!
Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe
Helion
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
37,93 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Gdy polski rynek okazuje się zbyt mały
Kiedy firma zaczyna spoglądać z ciekawością w stronę zagranicznego odbiorcy, zaczynają się koszty i kłopoty. To prawda, ale ekspansję na rynki zagraniczne rozpoczyna się nie po to, by stracić, lecz po to, by zyskać. Jak to zrobić skutecznie, wiedzą bohaterowie tej książki, założyciele i prezesi jedenastu polskich firm, którym udało się dokonać międzynarodowej ekspansji na szeroką skalę.
Krzysztof Rybiński przedstawia tu historie ich drogi do sukcesu, zmagania z przeciwnościami gospodarczymi i proceduralnymi czy problemami finansowymi, sposoby przezwyciężania nieufności i różnic kulturowych, i wreszcie skuteczne, wypracowane przez lata metody na podbicie zagranicznych rynków zbytu. Zapoznanie się z tymi wywiadami pozwoli polskim firmom ograniczyć koszty ekspansji międzynarodowej, uniknąć kłopotów i odnieść sukces.
Ta książka to także hołd oddany polskiej przedsiębiorczości i jej reprezentantom, którzy - choć zaczynali działalność lokalnie - potrafili myśleć globalnie i patrzeć poza granice naszego kraju.
Szczegóły
Podtytuł: Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe
Autor: Rybiński Krzysztof
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324679843
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 376
Format: 17.0x24.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.76 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Bank 3.0 Nowy wymiar bankowości
Studio Emka