Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych
Wydawnictwo Naukowe PWN

Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
79,99 PLN
Oszczędzasz 5%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 31,61 zł
Książka jest pierwszym w polskiej literaturze tak wszechstronnym ujęciem zagadnienia komunikacji politycznej w amerykańskich kampaniach wyborczych: * przedstawia amerykański system medialny; * ukazuje praktykę oraz ocenę kampanii z perspektywy jej głównych uczestników: konsultantów politycznych, dziennikarzy oraz obywateli; * szczegółowo analizuje zawartość, regulacje oraz wpływ wszystkich czterech najważniejszych rodzajów przekazów wyborczych: spotów telewizyjnych, debat, programów informacyjnych, stron internetowych; * odpowiada na pytanie, w jakim stopniu przekazy medialne zawierają treści merytoryczne oraz czy dobrze służą obywatelom; * omawia zjawisko kryzysu komunikacji wyborczej; * zawiera propozycje reform systemu komunikacji politycznej.
Kraj produkcji: PL
Producent:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa (PL)
tel: 226954800
email: bok@pwn.com.pl
Szczegóły
Autor: Tomasz Płudowski
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301156374
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 270
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.4 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Śród żywych duchów
Znak
Dziennikarstwo
Adam Marszałek
Oni. Homoseksualiści w czasie II wojny światowej
Wydawnictwo Krytyki Politycznej