PRo-MOC-ja
Reklama i public relations w małej firmie

Helion
PRo-MOC-ja
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
34,90 PLN
Nasza cena
22,96 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Wypromuj się albo zgiń! Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAŁA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeśli kiedyś chce być dużą firmą, jeśli ma pomnażać zyski, jeśli w ogóle zamierza przetrwać na rynku. Wyjątek jest jeden: gdy firma ma tylko jednego, pewnego odbiorcę swoich towarów czy usług i nie chce szukać kolejnych. W każdej innej sytuacji jest to konieczne. Jednak promowanie małej firmy, jeśli ma być skuteczną inwestycją, nie zaś niepotrzebnym kosztem, powinno przebiegać nieco inaczej niż promowanie dużej korporacji. Marcin Pietraszek wie, o czym pisze, ponieważ sam prowadzi firmę, która świadczy usługi z zakresu public relations małym przedsiębiorstwom. Postanowił podzielić się swoją wiedzą, bo, jak słusznie zauważył, na rynku jest wiele poradników z dziedziny marketingu i promocji, tyle że skierowanych do firm przynajmniej średnich, które mają budżety, sztaby ludzi, rozmach i zasięg. Brakuje porad dla kogoś takiego jak Ty - właściciela niewielkiego biznesu, który sam zajmuje się jego promowaniem albo w pełni nadzoruje ten proces.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2014
  • Format: 13.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: PRo-MOC-ja
    Podtytuł: Reklama i public relations w małej firmie
    Autor: Pietraszek Marcin
    Wydawnictwo: Helion
    ISBN: 9788324683369
    Języki: polski
    Rok wydania: 2014
    Ilość stron: 168
    Format: 13.5x20.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.21 kg

    Recenzje