Teoria i praktyka. Proces stawania się nauczycielem

WSiP
Teoria i praktyka. Proces stawania się nauczycielem
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
0 PLN
Nasza cena
20,20 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Autorka na podstawie wieloletniego doświadczenia pedagogicznego (nauczycielka - doradca metodyczny - wykładowca uniwersytecki) pokazuje, na czym polega praca w "laboratorium relacji międzyludzkich", jak nazywa edukację małych dzieci. Umiejętność nawiązania kontaktu z dzieckiem, z jego rodzicami, z nauczycielami uważa za tak ważną, jak umiejętność organizacji i prezentacji treści nauczania.rozdziały są poświęcone następującym aspektom działania nauczyciela-wychowawcy: jak rozumieć dziecko, czym jest i od czego zależy program dydaktyczno-wychowawczy, jak kształtować środowisko wychowawcze, jak tworzyć i rozwijać własny program pedagogiczny. Wiele tu odniesień do praktyki - opisów sytuacji, zadań do samodzielnego wykonania przez czytelnika. ję tę polecamy studentom pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2000
  • Tytuł: Teoria i praktyka. Proces stawania się nauczycielem
    Autor: Rosemary Perry
    Wydawnictwo: WSiP
    Seria: LITERATURA PEDAGOGICZNA
    Kod paskowy: 978830207780701
    ISBN: 8302077801
    Rok wydania: 2000
    Ilość stron: 204
    Waga: 0.295 kg

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: