Zmysły dla zysku
Marketing sensoryczny w praktyce

Poltext
Zmysły dla zysku
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
44,90 PLN
Nasza cena
34,08 PLN
Oszczędzasz 25%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Kolorowy, praktyczny i... apetyczny poradnik. Marketing sensoryczny jest użyteczny i sprawdza się w praktyce. Książka przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Intencją autorki było napisanie poradnika i ten cel osiąga za pomocą wartkiej narracji oraz dużej liczby często fascynujących przykładów. Istotną wartość książki stanowi 90 pięknych, kolorowych zdjęć ilustrujących udane wykorzystanie marketingu sensorycznego w praktyce. Jak pisze sama autorka: ?Książka jest zbiorem najlepszych praktyk (best practices) z zakresu marketingu sensorycznego wykorzystywanych przez największe światowe marki. Iwona Skowronek ? doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Wykładowca Studiów Podyplomowych Zarządzanie Wartością Klienta w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Autorka książki Marketing doświadczeń. Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy, a także publikacji z zakresu zarządzania, PR, budowy satysfakcji klienta, brandingu. Prelegent na konferencjach krajowych i międzynarodowych. Teoretyk i praktyk zarządzania. Zajmowała samodzielne stanowiska kierownicze odpowiadając za prace koncepcyjne, implementację marketingu sensorycznego oraz decyzje strategiczne.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2014
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
  • Tytuł: Zmysły dla zysku
    Podtytuł: Marketing sensoryczny w praktyce
    Autor: Iwona Skowronek
    Wydawnictwo: Poltext
    ISBN: 9788375613018
    Języki: polski
    Rok wydania: 2014
    Ilość stron: 274
    Format: 14.5x20.5cm
    Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
    Waga: 0.435 kg

    Recenzje