Jak być dobrym sprzedawcą
Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi
Studio Emka
Wysyłka:
Pojutrze (poniedziałek 2024-11-04)
Sugerowana cena
Nasza cena
37,38 PLN
Oszczędzasz 5%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 25,56 zł
Autor bestsellera "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" przedstawia zaskakującą ? a także niespodziewanie przydatną ? nową książkę, w której przedstawia analizę miejsca sprzedaży w naszym życiu. Czy nam się to podoba, czy nie, dzisiaj wszyscy jesteśmy sprzedawcami. Czy to jako pracownicy, którzy przekonują kolegów do nowego pomysłu, czy to jako przedsiębiorcy, którzy zachęcają inwestorów do lokowania kapitału, czy jako rodzice lub nauczyciele, którzy nakłaniają dzieci do nauki, cały czas staramy się wpływać na innych ludzi. "Jak być dobrym sprzedawcą" proponuje nowe spojrzenie na sztukę sprzedaży i jej nauczanie. Podobnie jak w książce "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" Daniel H. Pink czerpie z bogatej skarbnicy nauk społecznych, opierając na nich swoje ? często sprzeczne z intuicją ? spostrzeżenia. Odkrywa trzy filary podejścia skutecznego sprzedawcy (zastępujące obowiązującą niegdyś zasadę ?zawsze finalizuj transakcję?), wyjaśnia, dlaczego ekstrawertycy wcale nie są najlepszymi sprzedawcami, i pokazuje, że wskazanie ludziom sposobu działania często więcej znaczy, niż zmiana ich sposobu myślenia. W trakcie wywodu Pink opisuje sześć rodzajów prezentacji, które zastąpiły prezentację umieszczaną w windzie, trzy zasady lepszego rozumienia sposobu widzenia drugiej osoby, pięć sposobów tworzenia przekazu, które czynią go czytelniejszym i bardziej przekonującym, oraz wiele innych praktycznych spraw. W rezultacie powstała wnikliwa i użyteczna książka, która zmienia twój sposób widzenia świata i przekształca zachowanie w pracy, szkole i domu.
Szczegóły
Podtytuł: Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi
Autor: Daniel H. Pink
Wydawnictwo: Studio Emka
ISBN: 9788363773762
Tytuł oryginału: To sell is human
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Tiropolski Witold
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 296
Format: 14.5x22.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.43 kg