Jak być dobrym sprzedawcą
Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi

Studio Emka
Jak być dobrym sprzedawcą
Wysyłka:
Pojutrze (poniedziałek 2024-11-04)
Sugerowana cena
39,01 PLN
Nasza cena
37,38 PLN
Oszczędzasz 5%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 25,56 zł

Autor bestsellera "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" przedstawia zaskakującą ? a także niespodziewanie przydatną ? nową książkę, w której przedstawia analizę miejsca sprzedaży w naszym życiu. Czy nam się to podoba, czy nie, dzisiaj wszyscy jesteśmy sprzedawcami. Czy to jako pracownicy, którzy przekonują kolegów do nowego pomysłu, czy to jako przedsiębiorcy, którzy zachęcają inwestorów do lokowania kapitału, czy jako rodzice lub nauczyciele, którzy nakłaniają dzieci do nauki, cały czas staramy się wpływać na innych ludzi. "Jak być dobrym sprzedawcą" proponuje nowe spojrzenie na sztukę sprzedaży i jej nauczanie. Podobnie jak w książce "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" Daniel H. Pink czerpie z bogatej skarbnicy nauk społecznych, opierając na nich swoje ? często sprzeczne z intuicją ? spostrzeżenia. Odkrywa trzy filary podejścia skutecznego sprzedawcy (zastępujące obowiązującą niegdyś zasadę ?zawsze finalizuj transakcję?), wyjaśnia, dlaczego ekstrawertycy wcale nie są najlepszymi sprzedawcami, i pokazuje, że wskazanie ludziom sposobu działania często więcej znaczy, niż zmiana ich sposobu myślenia. W trakcie wywodu Pink opisuje sześć rodzajów prezentacji, które zastąpiły prezentację umieszczaną w windzie, trzy zasady lepszego rozumienia sposobu widzenia drugiej osoby, pięć sposobów tworzenia przekazu, które czynią go czytelniejszym i bardziej przekonującym, oraz wiele innych praktycznych spraw. W rezultacie powstała wnikliwa i użyteczna książka, która zmienia twój sposób widzenia świata i przekształca zachowanie w pracy, szkole i domu.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2014
  • Format: 14.5x22.5cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
  • Tytuł: Jak być dobrym sprzedawcą
    Podtytuł: Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi
    Autor: Daniel H. Pink
    Wydawnictwo: Studio Emka
    ISBN: 9788363773762
    Tytuł oryginału: To sell is human
    Język oryginału: angielski
    Tłumacz: Tiropolski Witold
    Języki: polski
    Rok wydania: 2014
    Ilość stron: 296
    Format: 14.5x22.5cm
    Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
    Waga: 0.43 kg

    Recenzje