MŁODZI NABYWCY NA E-ZAKUPACH
Placet
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
50,72 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Osoby z badanego segmentu „młodych dorosłych” (18-29 lat) stanowią dziś 18% polskiego społeczeństwa. Jest to pierwsze pokolenie Polaków, które całe swoje dorosłe życie spędziło w gospodarce rynkowej. Co również istotne, Internet był obecny w ich życiu przez cały okres dorastania i stał się naturalnym elementem rzeczywistości. Dla nich środowisko Internetu jest miejscem rozrywki, zdobywania wiedzy, spotkań i dokonywania zakupów. Poznanie ich potrzeb i sposobów postępowania może być istotnym czynnikiem wpływającym na konkurencyjność sprzedawców. Jest wysoce prawdopodobne, że przyszłe pokolenia będą w swoich zachowaniach podobne do obecnego segmentu „młodych dorosłych”. Lektura książki pozwoli odpowiedzieć m.in. na następujące pytania dotyczące zachowań nabywczych osób w wieku 18-29 lat: 1. Dlaczego i w jakich miejscach kupują w Internecie? 2. Jakie czynniki wpływają na wybór konkretnego sprzedawcy? 3. Jak oceniają bezpieczeństwo zakupów internetowych i jak starają się minimalizować ewentualne ryzyko? 4. Jakie są główne źródła informacji o produktach sprzedawanych w Internecie? 5. Jak sprzedawcy internetowi mogą poprawić swoją wiarygodność? 6. Dlaczego część młodych nabywców nie kupuje w Internecie lub przerywa zakupy? 7. Czy młodzi nabywcy są zadowoleni z zakupów internetowych? 8. Jakie są główne powody niezadowolenia z zakupów internetowych i jakie kroki podejmują by poprawić swoje samopoczucie? 9. Co sprawia że nabywcy mają swoje ulubione sklepy internetowe do których wracają? 10. Jakie czynniki mogłyby spowodować częstsze zakupy w Internecie? Autorzy są przekonani, że wskazane w książce źródła konkurencyjności, jako oparte na reprezentatywnych badaniach i analizie krajowej i światowej literatury, stanowią rzeczywiste, możliwe do praktycznego zastosowania sposoby wzmacniania pozycji konkurencyjnej firm działających w Internecie. Przedstawiona analiza powinna ułatwić menedżerom kształtowanie oferty oraz komunikacji marketingowej, co pozytywnie wpłynie na poprawę pozycji konkurencyjnej ich sklepów internetowych.
Szczegóły
Autor: LESZEK GRACZ, IZABELA OSTROWSKA
Wydawnictwo: Placet
ISBN: 9788374881814
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 272
Format: 23.8 x 16.5 cm
Oprawa: Broszurowa
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Psychologia i życie
Wydawnictwo Naukowe PWN
Inwestycje
Wydawnictwo Naukowe PWN
Samorząd terytorialny beneficjentem środków un
Vizja Press&IT
Niebezpieczne związki Bronisława Komorowskiego
Wojciech Sumliński Reporter
Igrzyska talentów w Dolinie Krzemowej
Rozmowy z mistrzami start-upów
Rozmowy z mistrzami start-upów
Wydawnictwo Naukowe PWN
Globalny minotaur
Europa, Ameryka i przyszłość światowej gospodarki
Europa, Ameryka i przyszłość światowej gospodarki
Wydawnictwo Naukowe PWN