Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem

C. H. Beck
Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
60,10 PLN
Nasza cena
54,67 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Odpowiedzialność społeczna etyka, prawo czy ekonomia Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw stałą się integralną częścią współczesnego życia gospodarczego. Jednak pełne zrozumienie istoty i przesłania CSR wymaga umieszczenia jej w praktyce zarządzania. Książka prezentuje koncepcję społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR) w kontekście funkcjonowania i rozwoju organizacji. Największą jej zaletą jest włączenie idei CSR w proces zarządzania przedsiębiorstwem i powiązanie jej z polityką finansową i inwestycyjną, zarządzaniem zasobami ludzkimi, marketingiem i zarządzaniem operacyjnym. Zawiera liczne przykłady z praktyki gospodarczej. Drugie wydanie książki zostało zaktualizowane oraz wzbogacone o najnowsze trendy związane z rozwojem doktryny społecznej odpowiedzialności biznesu, jak i zrównoważonego rozwoju. Praca składa się z trzech części, w których przedstawiono: genezę i istotę CSR, instrumenty zarządcze polityki CSR, współczesne koncepcje powiązane z CSR zrównoważonego rozwoju, przedsiębiorstwa obywatelskiego i społecznej przedsiębiorczości. Publikacja jest kierowana zarówno do pracowników naukowych, studentów i słuchaczy studiów podyplomowych na kierunkach ekonomicznych oraz zarządzania i marketingu, jak również do praktyków przedsiębiorców i menedżerów, którzy powinni mieć świadomość spoczywającej na nich odpowiedzialności. Szczególnie cenną ideą jest połączenie naukowych walorów publikacji z jej celami dydaktycznymi. (...) Istotnym walorem publikacji są w tym względzie liczne studia przypadków (...) stanowiące najbardziej praktyczną, a przez to przekonującą ilustrację prezentowanych idei. (...) Bardzo interesujące i oryginalne zarazem jest przedstawienie problemów polityki finansowej i inwestycyjnej z punktu widzenia ich znaczenia dla społecznej odpowiedzialności. Prof. dr hab. Andrzej Kaleta Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu Dr Adriana Paliwoda-Matiolańska pracownik naukowo-dydaktyczny Katedry Handlu i Instytucji Rynkowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, absolwentka IESE School of Business (program IFDP 2000). Od wielu lat prowadzi wykłady poświęcone CSR na uczelniach polskich i zagranicznych. Między innymi wykładała gościnnie na Roosevelt University w Chicago, Vienna University of Economics, Rey Juan Carlos University. Ponadto realizuje badania naukowe w obszarze instytucjonalizacji wzorców zrównoważonej produkcji i konsumpcji oraz społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw. Autor licznych publikacji naukowych poświęconych CSR. Trener w szkoleniach dla przedsiębiorców i programów edukacyjnych poświęconych społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw.

Kraj produkcji: Polska

Producent:
Wydawnictwo C.H. Beck Sp. z o.o.
Bonifraterska 17
00-203 Warszawa (Polska)
tel: 22 311 22 22
email: dok@beck.pl


Szczegóły

  • Rok wydania: 2014
  • Format: 16.5x23.8cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Odpowiedzialność społeczna w procesie zarządzania przedsiębiorstwem
    Autor: Adriana Paliwoda-Matiolańska
    Wydawnictwo: C. H. Beck
    Seria: ZARZĄDZANIE
    ISBN: 9788325562137
    Języki: polski
    Rok wydania: 2014
    Ilość stron: 282
    Format: 16.5x23.8cm
    Oprawa: Miękka

    Recenzje