Marketing usług logistycznych

Difin
Marketing usług logistycznych
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
50,90 PLN
Nasza cena
46,23 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Książka przedstawia aktualny rynek TSL (Transport ? Spedycja ? Logistyka) i zmiany zachodzące na rynku operatorów logistycznych. Praca pokazuje rynek TSL w dwóch aspektach ? pierwszy od strony przedsiębiorstwa TSL, a drugi od strony klienta ? zakres obsługi, segmenty oraz jego ocenę działań branży TSL. Autor dokonał analizy wykorzystania instrumentów marketingu przez przedsiębiorstwa TSL wchodzące w skład kompozycji marketingu mix: produkt, promocja, dystrybucja, cena, personel, proces i jakość świadczenia usług logistycznych. Następnie zaprezentował, na przykładzie największych operatorów logistycznych realizujących usługi w Polsce, Europie i świecie, kreowanie pozytywnego wizerunku głównie poprzez działanie ukierunkowane na ochronę środowiska naturalnego. Podjęta tematyka społecznej odpowiedzialności to nie tylko ekologistyka, ale również programy marketingowe wspierające akcje charytatywne i doskonalenie kompetencji pracowników. W publikacji opisana została logistyka imprez sportowych realizowanych przez operatorów logistycznych, gdzie łańcuch dostaw jest elementem sprawności organizacji zawodów i dużych imprez sportowych, jak olimpiady. W końcowej części znajduje się analiza porównawcza oferowanych usług i kreowanego wizerunku przedsiębiorstw transportowo-spedycyjno-logistycznych.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2014
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Marketing usług logistycznych
    Autor: Joanna Dyczkowska
    Wydawnictwo: Difin
    ISBN: 9788379302406
    Języki: polski
    Rok wydania: 2014
    Ilość stron: 192
    Format: 16.0x23.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.31 kg

    Recenzje