Badania marketingowe
Podstawy metodologiczne

Wydawnictwo Naukowe PWN
Badania marketingowe
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
0 PLN
Nasza cena
55,80 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Obserwowany w ostatnich latach zalew literatury marketingowej o wątpliwej wartości dydaktycznej nie powoduje zapoznania się polskiego czytelnika z poważniejszą literaturą. Dlatego też praca G. Churchilla powinna zapełnić tę lukę. Jest to dojrzały podręcznik akademicki, który w naturalny sposób przedstawia problematykę metodologii badań marketingowych. Praca oprócz wartości merytorycznych - ma wiele zalet dydaktycznych. Wszystkie rozdziały zostały opracowane według jednego schematu. Pozwala to wykładowcom na dokładne przygotowanie się do zajęć i przedstawienie omawianych zagadnień w jak najbardziej przystępny sposób.
"Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne" należą do podręczników najczęściej wykorzystywanych w amerykańskich i zachodnioeuropejskich uczelniach wyższych. Teraz tę książkę oddajemy w ręce polskich czytelników, mając nadzieję, że będzie równie dobrze przyjęta.

Szczegóły

  • Format: 17x24cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Badania marketingowe
    Podtytuł: Podstawy metodologiczne
    Autor: Gilbert A. Churchill
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
    Kod paskowy: 9788301138202
    ISBN: 8301138203
    Tytuł oryginału: MARKETING RESEARCH. METHODOLOGICAL FOUNDATIONS
    Język oryginału: angielski
    Języki: polski
    Rok wydania: 2002
    Ilość stron: 898
    Format: 17x24cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 1.304 kg

    Recenzje