Projektowanie gier 3D Wprowadzenie do technologii DirectX 11

Helion
Projektowanie gier 3D Wprowadzenie do technologii DirectX 11
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
129,00 PLN
Nasza cena
115,74 PLN
Oszczędzasz 11%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

DirectX to zestaw funkcji wspierających tworzenie zaawansowanej grafiki w systemie Windows. Historia tego dodatku sięga roku 1995, kiedy po wprowadzeniu na rynek systemu Windows 95 programiści tworzący gry z dużym oporem rozstawali się z systemem DOS. Od tego czasu DirectX jest nieustannie rozwijany, a gry i trójwymiarowe animacje tworzone z wykorzystaniem najnowszej wersji zapierają dech w piersiach. Jeżeli chcesz poznać możliwości tego dodatku i wykorzystać jego potencjał, to trafiłeś na doskonałą publikację! Żadna inna nie omawia w tak szczegółowy sposób zagadnień związanych z tworzeniem grafiki i animacji przy użyciu DirectX. Książka została podzielona na trzy części. Pierwsza pozwoli Ci zdobyć podstawową wiedzę na temat fundamentów grafiki trójwymiarowej. Nauczysz się lub przypomnisz sobie, jak prowadzić działania na wektorach, przekształcać te wektory i stosować macierze. W części drugiej szczególny nacisk został położony na poznanie Direct3D. Dowiesz się, jak zainicjalizować system, nanosić tekstury oraz cieniować obiekty. Część trzecia zawiera mnóstwo przydatnych informacji na temat widoku pierwszej osoby, prowadzenia kamery, systemu cząstek, zaawansowanego mapowania oraz animowania. Książka ta jest obowiązkową lekturą każdego programisty zajmującego się grafiką 3D!

Szczegóły

  • Rok wydania: 2014
  • Oprawa: Twarda
  • Tytuł: Projektowanie gier 3D Wprowadzenie do technologii DirectX 11
    Autor: Frank Luna
    Wydawnictwo: Helion
    ISBN: 9788324674749
    Język oryginału: angielski
    Tłumacz: Wołowski Krzysztof
    Języki: polski
    Rok wydania: 2014
    Ilość stron: 856
    Oprawa: Twarda

    Recenzje