Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty z płytą CD Tom 6
Helion
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
72,60 PLN
Oszczędzasz 27%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Wyczerpujący przegląd nowoczesnych technik tworzenia gier komputerowych.
Zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji
Realistyczne odwzorowywanie zjawisk fizycznych, efektów dźwiękowych i oświetlenia
Języki skryptowe i sterowanie danymi
Techniki zabezpieczania gier w wersji beta
Książka "Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6" to doskonałe kompendium wiedzy dla wszystkich, którzy tworzą gry komputerowe lub zamierzają to robić. W każdym rozdziale, napisanym przez cenionego eksperta z tej branży, znajdziesz niezbędne informacje dotyczące różnych aspektów pisania gier. Przeczytasz o sztucznej inteligencji, symulacji zjawisk fizycznych oraz odwzorowywaniu oświetlenia i dźwięków. Poznasz nowoczesne techniki programowania współbieżnego, optymalizacji kodu pod kątem maszyn wieloprocesorowych, stosowania języków skryptowych i wykorzystywania możliwości procesorów graficznych.
Szczegóły
Autor: Mike Dickheiser
Wydawnictwo: Helion
Seria: VADEMECUM PROFESJONALISTY
ISBN: 9788324610877
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 736
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 1.2 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
DDD Kompendium wiedzy
Helion
Kotlin w akcji
Helion
Spring w akcji
Helion
Programowanie gier
Wzorce
Wzorce
Wydawnictwo Naukowe PWN