Kontroling dla menadżerów
Onepress
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
59,30 PLN
Oszczędzasz 23%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Kontroling w Polsce pojawił się stosunkowo niedawno, na początku lat dziewięćdziesiątych, przede wszystkim w polskich oddziałach firm zagranicznych. W pierwszych dekadach swej niedługiej historii umieszczany był w zespole narzędzi służących rachunkowości zarządczej. Z czasem jego zadania uległy rozszerzeniu na sfery inne niż tylko finanse firmy. Kontroling drugiej generacji potrafi określać znaczące odchylenia otrzymywanych wyników od planu, oceniać szanse i zagrożenia. Jest także nastawiony na badanie otoczenia przedsiębiorstwa. Współtworzy warunki do szybkiego reagowania na zmiany wewnątrz organizacji w celu zapewnienia pomyślnego rozwoju przedsiębiorstwa. Kontroling jako narzędzie diagnostyczne służy do kierowania przedsiębiorstwem do przewidywania opartego na analizie wskaźników, likwidowania najsłabszych ogniw, uwzględniania wymagań rynku i rosnącej konkurencji. Staje się niezastąpiony przy określaniu kondycji firmy, nowych koncepcji na przyszłość, miejsc powstawania nieuzasadnionych kosztów oraz sposobów maksymalizacji zadowolenia klienta. Kontroling jest najważniejszym instrumentem zapewniania racjonalności zarządzania przedsiębiorstwem. Książka, którą trzymasz w ręku, ukazuje także nowe wcielenie kontrolingu jako narzędzia zarządzania ryzykiem. -- tekst pochodzi ze strony http://helion.pl/utm_source=cb&utm_medium=paste&utm_campaign=cb1
Szczegóły
Autor: Bolesław Rafał Kuc
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788324633531
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 424
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.58 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Analiza ryzyka i ochrona informacji w systemach komputerowych
Wydawnictwo Naukowe PWN
Sprzedaż bez sprzedawania
Psychologia dobrego wpływu na klienta
Psychologia dobrego wpływu na klienta
Wydawnictwo Naukowe PWN