Android w praktyce
Projektowanie aplikacji
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
71,02 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 61,03 zł
Android jest obecnie najpopularniejszą platformą dla telefonów komórkowych i tabletów. Liczba aktywacji to setki tysięcy w ciągu jednego dnia na całym świecie. Dlatego też możliwość tworzenia własnego oprogramowania na urządzenia mobilne z systemem Android daje możliwość dotarcia do ogromnej liczby użytkowników. Książka przeznaczona jest dla osób, które chcą samodzielnie nauczyć się od podstaw zasad budowy oprogramowania na urządzenia mobilne, które są znacząco inna niż w przypadku komputerów stacjonarnych i rozpocząć pisanie własnych aplikacji z wykorzystaniem szerokiego spektrum dostępnych komponentów programowych i sprzętowych. Android w praktyce? to kompletny przewodnik opisujący sposób przygotowanie środowiska pracy, elementy składowe projektu Android, elementy interfejsu, baz danych, komunikacji z wykorzystaniem sieci Internet oraz sposób uruchamiania aplikacji na urządzeniu wirtualnych i rzeczywistych. Książka zawiera dwie części. W pierwsze przedstawiona jest filozofia działania (poparta przykładami) tak aby czytelnik zrozumiał jakie procesy zachodzą w trakcie uruchamiania aplikacji mobilnej oraz w drugiej części przedstawione są przykłady przedstawiające szerokie spektrum możliwości urządzeń mobilnych z system Android Aby skorzystać z książki czytelnik powinien: ? Znać podstawy programowania w języku Java ? Posiadać podstawową wiedzę z zakresu projektowania aplikacji ? Znać podstawy wykorzystania środowiska developerskiego Eclipse Z wykorzystaniem książki czytelnik samodzielnie nauczy się: ? Jak w kilku krokach utworzyć pierwszą własną aplikację mobilną z systemem Android ? Jakie są podstawowe elementy składowe aplikacji mobilnej (m. in. aktywności, intencje, serwisy, dostawcy treści) ? W jaki sposób działa aplikacja na urządzeniu mobilnym (cykl życia) ? W jaki sposób utworzyć projekt rozbudowanej aplikacji ? W jaki sposób projektować podstawowe i rozbudowane GUI dla własnych aplikacji (layouts) ? W jaki sposób przygotowywać różnego typu zasoby (dane, grafika) dla własnej aplikacji ? W jaki sposób zaprojektować i zaimplementować własną relacyjna bazę danych SQLite ? W jaki sposób z wykorzystaniem języka SQL pobierać i zapisywać dane do bazy danych SQLite ? W jaki sposób tworzyć rozbudowaną grafikę 2D oraz elementy grafiki 3D ? W jaki sposób skonfigurować i zastosować emulator urządzenia mobilnego - AVD
Szczegóły
Podtytuł: Projektowanie aplikacji
Autor: Roman Wantoch-Rekowski
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301178130
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 400
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.56 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Microsoft Office PowerPoint 2007
Videograf Edukacja
Zbiór zadań z informatyki dla gimnazjalistów
Wydawnictwo Naukowe PWN
Word 2007 Ćwiczenia
Wydawnictwo Naukowe PWN
Zwierzęce instynkty
Studio Emka
Java Podstawy
Helion
ECDL Base na skróty Syllabus V. 1.0
Wydawnictwo Naukowe PWN
Klasa
Otwarte
Betonowy pałac
Literackie
Piaskun
Czarne
Twardzielka
Muza