100 idei, które zmieniły modę uliczną
Top Mark Centre
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
50,68 PLN
Oszczędzasz 16%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Moda uliczna to moda, którą zobaczymy na ulicy, która nie powstała w pracowniach projektantów, ale przed lustrami osób spieszących przez place i chodniki miast. Nowy tytuł z serii 100 idei to swoisty przegląd subkultur oraz ich wpływu na modę. Na ponad dwustu stronach śledzimy kolejne style i motywy, które pierwotnie świadczyły o przynależności do określonej grupy czy subkultury lub manifestowały upodobania muzyczne, a następnie zostały przejęte jako kolejne elementy języka mody. Wszystko to ukazano na tle szerszych zmian historycznych i kulturowych, bo moda, a szczególnie ta uliczna, żywo reaguje na swe otoczenie.
Przewodnik '100 idei, które zmieniły modę uliczną', prowadzi nas po nieoficjalnej historii mody od połowy wieku dwudziestego do dziś. Wskazuje na zmiany, jakie zachodzą w stylach i sposobach wykorzystania powracających cyklicznie elementów stroju. To bogato ilustrowany leksykon pomysłów, które zrewolucjonizowały świat mody i sposoby wyrażania siebie po czasy obecne.
Szczegóły
Autor: Josh Sims
Wydawnictwo: Top Mark Centre
ISBN: 9788363688028
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 216
Format: 270 x 210
Oprawa: miękka
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Pan Lodowego Ogrodu. Tom 1
Fabryka Słów
Pan Lodowego Ogrodu. Tom 2
Fabryka Słów
Pan Lodowego Ogrodu. Tom 3
Fabryka Słów
Pan Lodowego Ogrodu. Tom 4
Fabryka Słów
Christian Dior
Bukowy Las
Sekrety mody
Bukowy Las
Love Style Life
Między Słowami