Dlaczego Zalando?
Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów

Ole
Dlaczego Zalando?
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
39,99 PLN
Nasza cena
25,94 PLN
Oszczędzasz 36%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Sklep internetowy, który całkowicie zmienił zachowanie konsumenta. Co kryje się za spektakularnym sukcesem Zalando Hagen Seidel przeprowadził szereg wywiadów z naukowcami, menedżerami uznanych firm odzieżowych oraz ekspertami modowymi, szukając odpowiedzi na pytanie: Jak w ciągu jednego roku Zalando uzyskało obrót na poziomie pół miliarda euro Książka przedstawia fachowo przygotowaną analizę kulisów powstania i funkcjonowania Zalando.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2014
  • Format: 15.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Dlaczego Zalando?
    Podtytuł: Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów
    Autor: Seidel Hagen
    Wydawnictwo: Ole
    ISBN: 9788328010666
    Języki: polski
    Rok wydania: 2014
    Ilość stron: 252
    Format: 15.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.385 kg

    Recenzje