Marketing wielkich możliwości Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym
Helion
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
12,98 PLN
Oszczędzasz 63%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Lawinowy przyrost ilości danych o klientach, spadek lojalności wobec marki oraz konieczność mierzenia ROI (od ang. return on investment zwrot z inwestycji) to główne bolączki współczesnego marketera. W ciągu ostatnich kilku lat klienci się zmienili, a sprawdzone i działające do wczoraj strategie marketingowe nie przystają do dzisiejszych standardów. Dla firmy niekontrolowany wzrost ilości danych o klientach oznacza zwykle chaos.
Na szczęście wraz ze wzrostem dostępnych informacji rozwijają się także narzędzia informatyczne pozwalające te dane posegregować, uporządkować i wykorzystać w celu wzmocnienia efektów działań marketingowych. Systemy IT pomagają zindywidualizować ofertę kierowaną do konkretnego klienta i czynią to automatycznie, bez udziału zespołu analitycznego. Jednocześnie dają możliwość zmierzenia rezultatów naszych wysiłków. Dla marketera pomiar finansowych efektów jego działania oznacza nową rolę w firmie.
Ta książka to praktyczny przewodnik po nowych narzędziach i procesach. Jeśli umiejętnie je zastosujesz, stworzą ważny element przewagi konkurencyjnej dla Twojej firmy oraz ukierunkują dział marketingu na generowanie przychodów.
Szczegóły
Autor: Grzegorz Urban
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324667017
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 168
Oprawa: Miękka
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Marketing 4.0
Era cyfrowa
Era cyfrowa
MT Biznes
Jak zbudować efektywny dział marketingu?
Novae Res