Marketing usług turystycznych Turystyka Tom 3 Podręcznik Kwalifikacja T.14
14/2014
WSiP

Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
61,39 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 51,45 zł
Podręcznik zawiera: wprowadzenie w zasady marketingu, charakterystykę rynku usług turystycznych, omówienie metod tworzenia katalogów, materiałów promocyjnych i informacyjnych, przegląd metod działań marketingowych. Liczne pytania i ćwiczenia wymagają kreatywnego podejścia do omawianych zagadnień i skłaniają do samodzielnego rozwiązywania problemów. Dodatkowym atutem książki są liczne przykłady rzeczywistych działań marketingowych w obszarze usług turystycznych.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Aleje Jerozolimskie 96
00-807 Warszawa (PL)
tel: 801220555
email: wsip@wsip.com.pl
Szczegóły
Podtytuł: 14/2014
Autor: Renata Tylińska
Wydawnictwo: WSiP
ISBN: 9788302147685
Kategoria: Podręczniki
Podręczniki do Egzaminu kwalifikacji zawodowej
MEN: 14/2014
Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Typ: Podręcznik
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 280
Format: 17.0x24.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.42 kg