Upór poznawania
Media, tożsamość i sfera publiczna
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego

Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
30,01 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 30,01 zł
W zamierzeniu Autora to miała być kolejna książka o dziennikarstwie i mediach. Okazało się jednak, że nie sposób o nich pisać w oderwaniu od tego, co media robią z nami i my z nimi. W miarę pisania przybywało więc tematów i rosła frustracja Autora, który nie mógł ogarnąć ani nawet zasygnalizować wszystkich, choćby tylko tych najważniejszych i najbardziej atrakcyjnych wątków i odniesień. Autor ma świadomość, że media stanowią rdzeń kultury współczesnej, że to ich języki i narracje oraz systemy wartości i wzory zachowań przez nie wyrażane, narzucane i utrwalane dominują w cywilizacji XXI wieku. I dopóki tak będzie, trzeba o nich pisać, bo upór poznania jest być może najważniejszą cechą ludzkiej natury.
Szczegóły
Podtytuł: Media, tożsamość i sfera publiczna
Autor: Jastrzębski Jerzy
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
ISBN: 9788322934395
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 208
Format: 14.4x20.4
Oprawa: Miękka
Waga: 0.265 kg