Marketing. Podręcznik (2014)
31/97

EKONOMIK
Marketing. Podręcznik (2014)
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
31,20 PLN
Nasza cena
28,37 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 21,02 zł

W podręczniku w bardzo przystępny sposób wyjaśnione są podstawowe pojęcia z zakresu marketingu. Dużą zaletą podręcznika jest wzbogacenie treści teoretycznych licznymi przykładami, które przybliżają uczniom omawiane zagadnienia. Podręcznik jest przeznaczony do kształcenia w zawodach technik ekonomista, technik handlowiec i technik rachunkowości, ale może być wykorzystywany również w szkołach kształcących w innych zawodach, w których uczniowie powinni poznać podstawowe zagadnienia z zakresu marketingu

Szczegóły

  • Rok wydania: 2014
  • Oprawa: miękka
  • Tytuł: Marketing. Podręcznik (2014)
    Podtytuł: 31/97
    Autor: Musiałkiewicz Jacek
    Wydawnictwo: EKONOMIK
    ISBN: 9788377350379
    Kategoria: Podręczniki
    Rok wydania: 2014
    Ilość stron: 156
    Oprawa: miękka

    Recenzje