Propaganda dobrych serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej

AGENCJA WASILEWSKI
Propaganda dobrych serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
50,00 PLN
Nasza cena
33,35 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Pierwsza w Polsce książka o reklamie niekomercyjnej, nazywanej potocznie reklamą społeczną. Oparta na naukowych badaniach i praktycznych przykładach wciąż pozostaje źródłem cennej wiedzy o mechanizmach społecznych i psychologicznych rządzących odbiorem tej formy komunikacji. Ważną pozycją o praktycznych sposobach przygotowania, planowania i badania kampanii społecznych. Bogato ilustrowana publikacja wyjaśnia różnice między reklamą społeczną a komercyjną, przedstawia historię zjawiska na świecie i w Polsce, szeroko opisuje i analizuje kilkanaście kampanii polskich i zagranicznych, wskazuje na znaczenie badań skuteczności reklam, prezentuje dorobek


Szczegóły

  • Rok wydania: 2013
  • Format: 0x2200
  • Tytuł: Propaganda dobrych serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej
    Autor: MAISON DOMINIKA
    Wydawnictwo: AGENCJA WASILEWSKI
    Kod paskowy: 9788392403913
    ISBN: 978-83-924039-1-3
    Rok wydania: 2013
    Ilość stron: 262
    Format: 0x2200

    Recenzje