Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

Wolters Kluwer
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
77,90 PLN
Nasza cena
55,62 PLN
Oszczędzasz 29%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak:
- zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych stosowanych na rynku farmaceutycznym,
- strategia produktu na rynku farmaceutycznym,
- cykl życia leku, strategie wprowadzania go na rynek, rola opakowania, sposoby budowania pozycji marki,
- tworzenie cen i marż handlowych oraz stosowanie opustów cenowych,
- marketingowe zarządzanie hurtowniami i aptekami,
- strategia dystrybucji, rola hurtu, budowanie wizerunku apteki oraz zasady merchandisingu aptecznego,
- reklama, promocja, public relations i programy lojalnościowe na rynku farmaceutycznym, nowoczesne formy komunikacji marketingowej,
- badanie zachowań pacjentów - znaczenie wiedzy z neuromarketingu dla budowania skutecznych strategii i działań marketingowych.
Najnowsze wydanie uwzględnia istotne zmiany prawa farmaceutycznego, takie jak zakaz reklamy aptek, ograniczenia w promocji leków oraz stałe ceny i marże na leki refundowane.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2015
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym
    Autor: Małgorzata Michalik, Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk
    Wydawnictwo: Wolters Kluwer
    Seria: PORADNIKI ABC
    ISBN: 9788326434471
    Języki: polski
    Rok wydania: 2015
    Ilość stron: 288
    Format: 16.5x24.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.434 kg

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: