Employer branding Marka pracodawcy w praktyce

Słowa i Myśli
Employer branding Marka pracodawcy w praktyce
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
46,00 PLN
Nasza cena
33,47 PLN
Oszczędzasz 28%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy. Budowanie marki pracodawcy to proces łączący komunikację zewnętrzną, marketing, Public Relations, sponsoring z komunikacją wewnętrzną, zarządzaniem personelem, budowaniem marki wewnętrznej firmy oparty na niepowtarzalnej kulturze organizacji. Strategie employer brandingowe tworzy się, by dokonać zmian lub, by o firmie opowiedzieć innym. Ale co zmieniać O czym opowiadać Co jest najważniejsze A przede wszystkim jak to zrobić Odpowiedź na te wiele więcej pytań w książce.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Employer branding Marka pracodawcy w praktyce
    Autor: Julita Dąbrowska
    Wydawnictwo: Słowa i Myśli
    ISBN: 9788363566340
    Języki: polski
    Rok wydania: 2016
    Ilość stron: 228
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.366 kg

    Recenzje