Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm
Potęga myślenia projektowego w codziennej pracy

Onepress
Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
34,90 PLN
Nasza cena
23,57 PLN
Oszczędzasz 33%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Wielka metodologia dla niewielkiego budżetu Do niedawna Design Thinking (myślenie projektowe) było dobrem luksusowym. Dojście do tej metodologii miały tylko firmy z wielkimi pomysłami oraz głębokimi kieszeniami, a i one musiały korzystać z pomocy dużych agencji i firm konsultingowych. Niniejsza książka powstała po to, by zmienić ten stan rzeczy. Przejcie do celowych, skoncentrowanych na kliencie, zrównoważonych praktyk biznesowych zaczyna się od małych firm, które tworzą szkielet całej ekonomii. A zatem nadszedł czas, by przestawić się na nowy sposób mylśenia. Zapomnij o mozolnym konsultowaniu opłat, zaliczek na konto projektu i zobowiązań kontraktowych. Przejmij ster i zyskaj dostęp do najbardziej produktywnych zasad mylśenia projektowego, metodologii i ćwiczeń, które możesz od razu wdrożyć. Potrzebujesz jedynie entuzjazmu, otwartego umysłu, markerów, tablicy lub flipchartów, stosu samoprzylepnych karteczek oraz tej książki. Gratulujemy podjęcia miałej decyzji! A teraz przygotuj się na zastrzyk potężnej przewagi konkurencyjnej.


Szczegóły

  • Rok wydania: 2015
  • Format: 14.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm
    Podtytuł: Potęga myślenia projektowego w codziennej pracy
    Autor: Beverly Rudkin Ingle
    Wydawnictwo: Onepress
    ISBN: 9788324695201
    Języki: polski
    Rok wydania: 2015
    Ilość stron: 176
    Format: 14.0x21.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.216 kg

    Recenzje