Znaczenie fotografii w turystyce
Universitas
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
24,43 PLN
Oszczędzasz 24%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Trudno wyobrazić sobie współczesnego turystę bez aparatu fotograficznego. Fotografowanie stało się praktyką społeczną, określa zachowania turystów jest wyraźnym wyrazem dominacji obrazu w kulturze popularnej. Warto zastanowić się czym jest akt fotografowania, czy szerzej zjawisko fotografii i jak określa ono charakter współczesnej turystyki. Pytanie to podejmuje w swojej pracy Marta Lewenstein. Autorka skupia uwagę na przejawach turystycznego fotoamatorstwa, jako pewnego rodzaju praktyce społecznej, opisuje swoiste zachowania turystów, ich oddziaływanie na lokalną społeczność. Porusza też zjawisko wykorzystania fotografii komercyjnej do celów marketingowych w turystyce. Praca Znaczenie fotografii w turystyce jest rzetelnym wprowadzeniem do problematyki związków fotografii z turystyką. Moim zdaniem trudno znaleźć podobną na naszym rynku wydawniczym.
Prof. Dr hab. Marek Maciejczak
Szczegóły
Autor: Marta Lewenstein
Wydawnictwo: Universitas
ISBN: 9788324226641
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 102
Format: 13.5x20.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.14 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Okiem operatora
warsztat realizatora filmowego i telewizyjnego
warsztat realizatora filmowego i telewizyjnego
Wydawnictwo Szkoły Filmowej w Łodzi
Wszyscy jesteśmy kanibalami
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Faces
Historia twarzy
Historia twarzy
słowo/obraz terytoria
Dziewczyna z pociągu
Świat Książki
Filozofia na co dzień 365 dni z filozofią
Wydawnictwo Naukowe UMK
Bezsenność
Albatros
Sekrety Apple'a
Znak Literanova
Marzenia i koszmary
Albatros