Wzornictwo i emocje
Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie
Arkady
Wysyłka:
Dzisiaj
Sugerowana cena
Nasza cena
42,48 PLN
Oszczędzasz 28%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 33,51 zł
Znakomita książka światowej sławy naukowca w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, wieloletniego pracownika firmy Apple wyjaśniająca, dlaczego użytkownik wybiera rzeczy ładne i wierzy, że działają one lepiej. Dlaczego wydajemy dużo pieniędzy na ikony wzornictwa, jakie emocje w nas wzbudzają Lektura przeznaczona jest nie tylko dla projektantów, także dla psychologów, menadżerów, producentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć, dlaczego dokonują takich, a nie innych wyborów konsumenckich.
Szczegóły
Podtytuł: Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie
Autor: Norman Donald A.
Wydawnictwo: Arkady
ISBN: 9788321348704
Tytuł oryginału: Emotional Design
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Skalska-Stefańska Dorota
Języki: angielski, polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 264
Format: 13.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.19 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Kolekcja kolekcjoner kolekcjonowanie / Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie
Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie
Peggy Guggenheim. Życie uzależnione od sztuki
Znak Literanova
Arcydzieła wzornictwa
Alma-Press
Dizajn w kontekście estetyki. Jego początki...
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego