Wzornictwo i emocje
Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie

Arkady
Wzornictwo i emocje
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
59,00 PLN
Nasza cena
39,82 PLN
Oszczędzasz 33%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 39,82 zł

Znakomita książka światowej sławy naukowca w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, wieloletniego pracownika firmy Apple wyjaśniająca, dlaczego użytkownik wybiera rzeczy ładne i wierzy, że działają one lepiej. Dlaczego wydajemy dużo pieniędzy na ikony wzornictwa, jakie emocje w nas wzbudzają Lektura przeznaczona jest nie tylko dla projektantów, także dla psychologów, menadżerów, producentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć, dlaczego dokonują takich, a nie innych wyborów konsumenckich.

Kraj produkcji: Polska

Producent:
Wydawnictwo Arkady
Dobra 28
00-344 Warszawa (Polska)
tel: (22)4448650
email: info@arkady.eu


Szczegóły

  • Rok wydania: 2015
  • Format: 13.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Wzornictwo i emocje
    Podtytuł: Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie
    Autor: Donald A. Norman
    Wydawnictwo: Arkady
    ISBN: 9788321348704
    Tytuł oryginału: Emotional Design
    Język oryginału: angielski
    Tłumacz: Skalska-Stefańska Dorota
    Języki: angielski, polski
    Rok wydania: 2015
    Ilość stron: 264
    Format: 13.5x20.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.19 kg

    Recenzje