Java Praktyczny kurs
Wydanie 4
Helion
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
53,96 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
To Java, nie sen!
Instrukcje języka i programowanie obiektowe, czyli co trzeba wiedzieć, by zacząć programować w Javie
Wyjątki i system wejściawyjścia, czyli jak zapobiegać problemom i przetwarzać dane
Kontenery i aplikacje, czyli gdzie przechowywać dane i jak tworzyć programy
Znajomość Javy, jako jednego z najpopularniejszych języków programowania na świecie, to dziś obowiązek każdego programisty. Na nic nie zdadzą się wykręty, że przecież można inaczej pamiętaj, Java jest wszędzie! Dlatego jeśli masz ambicje zająć się programowaniem albo szybko nauczyć się podstaw nowego języka, natychmiast musisz zaopatrzyć się w tę książkę. Pomoże Ci ona zrozumieć składnię i logikę Javy, a także opanować polecenia, byś mógł szybko rozpocząć samodzielną pracę w tym języku.
Z książki dowiesz się, jak zainstalować Javę i jakie narzędzia będą Ci potrzebne. Odkryjesz podstawowe zasady pisania programów, z uwzględnieniem obiektowego charakteru tego języka, nauczysz się stosować instrukcje i odpowiednie typy danych, a także wykorzystywać deklaracje, klasy i metody. Kolejne rozdziały wskażą Ci, do czego służą pętle, tablice i operatory. Zanim się obejrzysz, będziesz już umiał dokonywać konwersji typów, używać konstruktorów i zagnieżdżać klasy, a stąd już tylko krok do tworzenia apletów i aplikacji. Przekonaj się, jak szybko możesz poznać Javę wystarczy seria konkretnych ćwiczeń, a Twoje umiejętności poszybują w górę!
Krótka historia Javy, narzędzia i wersje
Struktura programu, kompilacja i wykonanie
Podstawy obiektowości, typy danych, komentarze, deklaracje i przypisania
Wyprowadzanie danych na ekran i operacje na zmiennych
Instrukcje if...else, break i continue, switch i operator warunkowy
Pętle, podstawowe operacje na tablicach i tablice wielowymiarowe
Klasy, pola, metody, argumenty i przeciążanie metod
Konstruktory, klasy potomne, specyfikatory dostępu i pakiety
Przesłanianie metod, składowe statyczne, klasy i składowe finalne, blok try...catch
Konwersje typów, rzutowanie obiektów, klasy abstrakcyjne i tworzenie interfejsów
Rodzaje klas wewnętrznych, dziedziczenie, klasy anonimowe i zagnieżdżone
Standardowe wejście i wyjście, system plików, operacje na plikach
Kontenery, typy uogólnione, podstawy apletów
Kroje pisma (fonty) i kolory, grafika, dźwięki i obsługa myszy
Tworzenie aplikacji i komponenty
Napisz swój pierwszy program w Javie!
Szczegóły
Podtytuł: Wydanie 4
Autor: Marcin Lis
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324696635
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 424
Format: 15.7x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.578 kg