Targi w gospodarce rynkowej

edu-Libri
Targi w gospodarce rynkowej
Wysyłka:
1 - 2 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
49,00 PLN
Nasza cena
39,40 PLN
Oszczędzasz 20%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 8,01 zł

Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategicznego źródła informacji o partnerach, sprzymierzeńcach, konkurentach, a nawet potencjalnych przeciwnikach. Niniejsza praca ma w zamierzeniu jej Autorów nie tylko przybliżyć idee, cele i koncepcje przedsięwzięć targowych, ale głównie dostarczyć informacji niezbędnych do oceny szans sukcesu przedsiębiorstwa na targach. Książka składa się z dwóch części. Część pierwsza, teoretyczno-opisowa, oparta jest na publikacjach krajowych i zagranicznych na temat targów. Zawiera ona uporządkowany przegląd poglądów dotyczących ich istoty, funkcji i typów. Szczególną uwagę poświęcono charakterystyce uczestników rynku targowego oraz długofalowym kierunkom przemian tego rynku. Zaproponowano system mierników wielkości oraz rangi targów w skali mikro-, mezo- i makroekonomicznej. Druga część monografii zawiera unikatową analizę rzeczywistych struktur polskiego rynku targowego, analizę koncentracji tego rynku oraz hierarchię miejskich ośrodków targowych. Opracowanie jest efektem zainteresowań pracowników Katedry Handlu i Instytucji Rynkowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, w szczególności dwuletnich studiów oraz analiz w ramach programu badań statutowych UEK.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2017
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Targi w gospodarce rynkowej
    Wydawnictwo: edu-Libri
    ISBN: 9788363804534
    Języki: polski
    Rok wydania: 2017
    Ilość stron: 165
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.29 kg
    Redakcja: Szromnik Andrzej

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: