Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić

MT Biznes
Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić
Wysyłka:
Jutro (poniedziałek 2024-12-23)
Sugerowana cena
53,60 PLN
Nasza cena
48,73 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 38,51 zł

Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę.

Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. Michael E. Gerber jest autorem popularnej serii książek biznesowych E-Myth. W tej książce dzieli się wnioskami płynącymi z wieloletniego doświadczenia we współpracy z ponad dwudziestoma pięcioma tysiącami małych przedsiębiorców. Gerber pokazuje, w jaki sposób błędne, lecz jakże powszechne założenia i wiedza techniczna przeszkadzają w prowadzeniu własnej firmy.

Autor przeprowadza nas przez wszystkie etapy cyklu życia firmy, od fazy zarodkowej do fazy rozkwitu i dojrzałości: światła w tunelu, które dane jest ujrzeć tylko najlepszym. Pokazuje, jak zastosować bogate doświadczenie sieci franczyzowych w każdym typie działalności (i niekoniecznie rozwijać firmę na zasadzie franczyzy). Co najważniejsze, Gerber uświadamia, czym różni się praca nad własną firmą od pracy we własnej firmie.

Ta książka pomoże ci rozwijać firmę w sposób produktywny i pewny.

Michael E. Gerber
jest założycielem i dyrektorem zarządzającym firmy E-Myth Worldwide z siedzibą w Santa Rosa w Kalifornii, firmy, z której usług skorzystało już ponad 25 000 przedsiębiorców. Jest autorem bestsellerów biznesowych, takich jak The E-Myth Physician, The E-Myth Manager, The E-Myth Contractor oraz E-Myth Mastery. Jego warsztaty i seminaria z przedsiębiorczości przyciągają tysiące właścicieli i menedżerów małych firm na całym świecie.


Szczegóły

  • Rok wydania: 2014
  • Format: 15.5 x 23.5 cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić
    Autor: Michael E. Gerber
    Wydawnictwo: MT Biznes
    ISBN: 9788377468975
    Tytuł oryginału: E-Myth Revisited
    Języki: polski
    Rok wydania: 2014
    Ilość stron: 206
    Format: 15.5 x 23.5 cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.325 kg

    Recenzje