Dziennikarstwo a public relations

Difin
Dziennikarstwo a public relations
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
40,01 PLN
Nasza cena
39,86 PLN
Oszczędzasz 1%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 35,63 zł

Między dziennikarstwem a public relations istnieją wielorakie związki. Na przykład część materiałów w kampaniach public relations jest umieszczana w mediach. Dla specjalistów z dziedziny PR bardzo ważne są wiedza i umiejętności dziennikarskie. Poza tym znajomość środowiska dziennikarskiego w public relations ma kluczowe znaczenie w media relations. Punktów stycznych obu dziedzin jest znacznie więcej, o czym świadczy również to, że w uczelniach kształcących dziennikarzy są wykładane przedmioty związane z public relations. W XXI wieku obserwujemy rozwój mediów masowych: rosnącą liczbę kanałów i różnicowanie się form przekazu, przekształcenia instytucjonalne, zmiany rynkowe i dotyczące odbioru. Jeżeli chodzi o skutki społeczne, to jedne zmiany mogą oznaczać korzyści, inne zaś wzbudzają uzasadniony niepokój. Nie jest to obojętne ani dla dziennikarzy ani dla PR-owców jako dla grup zawodowych. Książka zawiera artykuły specjalistów mających doświadczenie w jednej, jak i w drugiej dziedzinie, zarówno praktyków, jak i teoretyków. Zamiarem autorów jest ukazanie z jednej strony związków między dziennikarstwem a PR, a z drugiej strony różnorodnych form działalności w tych dziedzinach. Dlatego tematyka jest bardzo zróżnicowana: od etycznych aspektów pracy w obydwu zawodach, poprzez możliwości dywersji w mediach przy użyciu środków z pogranicza propagandy i PR, oddziaływania public relations w warunkach kryzysowych oraz w pracy urzędników samorządowych, aż po prasę młodzieżową i ezoteryczną. Jest to zatem rodzaj panoramicznego ujęcia tej problematyki. Autorzy są pracownikami kilku uczelni: Społecznej Akademii Nauk (filii w Warszawie), Uniwersytetu Warszawskiego oraz Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach. Pracują ponadto w rozmaitych instytucjach jako praktycy.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2015
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Dziennikarstwo a public relations
    Wydawnictwo: Difin
    Seria: Engram
    ISBN: 9788379306596
    Języki: polski
    Rok wydania: 2015
    Ilość stron: 154
    Format: 16.0x23.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.25 kg
    Redakcja: Gajlewicz Michał, Gajlewicz-Korab Katarzyna

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: