Co trzeba wiedzieć o reklamie
Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
22,30 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Publikacja stanowi efekt lat praktyki reklamowej autor na polskim rynku, połączonej z wiedza zdobytą w USA. W książce zostały omówione: cele działań reklamowych oraz związki i różnice między reklamą a promocja sprzedaży, zagadnienia persfazji reklamowej, najistotniejsze strategie tworzenia reklamy, działania agencji reklamowych, tajniki kampani reklamowej, wykorzystanie mediów w reklamie, problemy społecznego odbioru reklamy.
Szczegóły
Autor: Kwarciak Bogusław
Wydawnictwo: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu
Kod paskowy: 9788372300119
ISBN: 8372300119
Języki: polski
Rok wydania: 1999
Ilość stron: 304
Format: 13x20cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.35 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Maszyny budowlane
Colgraf
Natura 2000
Multico