Jak poszukiwać i zjednywać najlepszych pracowników

Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu
Jak poszukiwać i zjednywać najlepszych pracowników
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
0 PLN
Nasza cena
13,40 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Zarządzanie firmą polega na wykorzystaniu wszystkich zasobów, którymi się dysponuje, w celu osiągania przyjętych celów. Do zasobów tych należą klienci, pieniądze, maszyny i urządzenia, materiały, energia, metody pracy, czas oraz zatrudnieni pracownicy. Właśnie pracowników - lub inaczej mówiąc: personel - uważa się za jeden z dwóch najważniejszych zasobów, jakimi dysponuje firma działająca w gospodarce rynkowej. Tym drugim zasobem są pieniądze. O stopniu ich wykorzystania decydują jednak ludzie. Dlatego też tym, co silną firmę wyróżnia spośród innych, są kompetentni menedżerowie, handlowcy, inżynierowie i pracownicy obsługi z ich zdolnościami, wiedzą, umiejętnościami praktycznymi oraz motywacją do pracy.

Szczegóły

  • Rok wydania: 1998
  • Format: 20x13cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Jak poszukiwać i zjednywać najlepszych pracowników
    Autor: Sedlak Kazimierz (red.)
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu
    Seria: BIBLIOTEKA MENEDŻERA
    Kod paskowy: 9788372300096
    ISBN: 8372300097
    Języki: polski
    Rok wydania: 1998
    Ilość stron: 159
    Format: 20x13cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.16 kg

    Recenzje