Marketing sportu

PWE
Marketing sportu
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
64,90 PLN
Nasza cena
55,72 PLN
Oszczędzasz 15%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 54,94 zł

We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ceny i dystrybucję produktów sportu, promocję organizacji sportowych, rolę nowych mediów w marketingu sportu oraz problematykę sponsoringu. Omawiane zagadnienia zostały wzbogacone licznymi studiami przypadków. Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i wychowania fizycznego, a także osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem w klubach sportowych, stowarzyszeniach sportowych, różnych organizacjach związanych ze sportem oraz sponsorów klubów czy stowarzyszeń.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2015
  • Format: 16.2x23.6
  • Oprawa: Kartonowa Foliowana
  • Tytuł: Marketing sportu
    Autor: Andrzej Sznajder
    Wydawnictwo: PWE
    Kod paskowy: 9788320822052
    Język oryginału: polski
    Języki: polski
    Rok wydania: 2015
    Ilość stron: 310
    Format: 16.2x23.6
    Oprawa: Kartonowa Foliowana
    Waga: 0.486 kg

    Recenzje