Marketing sportu
PWE
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
55,72 PLN
Oszczędzasz 15%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 54,94 zł
We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ceny i dystrybucję produktów sportu, promocję organizacji sportowych, rolę nowych mediów w marketingu sportu oraz problematykę sponsoringu. Omawiane zagadnienia zostały wzbogacone licznymi studiami przypadków.
Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i wychowania fizycznego, a także osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem w klubach sportowych, stowarzyszeniach sportowych, różnych organizacjach związanych ze sportem oraz sponsorów klubów czy stowarzyszeń.
Szczegóły
Autor: Andrzej Sznajder
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320822052
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 310
Format: 16.2x23.6
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 0.486 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Samo Sedno Skuteczna sprzedaż
Samo Sedno
Mały Koko Smoko wśród dinozaurów
Prószyński i S-ka
Elementarz stylu
Muza
Zarządzanie w sporcie
Organizacje ludzie marketing
Organizacje ludzie marketing
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego