Marketing wyborczy Studium kampanii wyborczych w systemach prezydenckich i semiprezydenckich
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
21,80 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Problemy przedstawione w tej książce ujęte zostały w sposób oryginalny, a często nowatorski, bądź stanowią rozwinięcie zagadnień nie podejmowanych dotychczas szerzej w polskiej literaturze politologicznej.Prof. Grażyna UlickaWydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego
Szczegóły
Autor: Wiszniowski R.
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 9788301133269
ISBN: 8301133260
Języki: polski
Rok wydania: 2000
Ilość stron: 228
Format: 17x24cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.375 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Rozmowy z samym sobą
Rebis