Marketing wyborczy Studium kampanii wyborczych w systemach prezydenckich i semiprezydenckich

Wydawnictwo Naukowe PWN
Marketing wyborczy Studium kampanii wyborczych w systemach prezydenckich i semiprezydenckich
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
0 PLN
Nasza cena
21,80 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Problemy przedstawione w tej książce ujęte zostały w sposób oryginalny, a często nowatorski, bądź stanowią rozwinięcie zagadnień nie podejmowanych dotychczas szerzej w polskiej literaturze politologicznej.Prof. Grażyna UlickaWydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego

Szczegóły

  • Rok wydania: 2000
  • Format: 17x24cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Marketing wyborczy Studium kampanii wyborczych w systemach prezydenckich i semiprezydenckich
    Autor: Wiszniowski R.
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
    Kod paskowy: 9788301133269
    ISBN: 8301133260
    Języki: polski
    Rok wydania: 2000
    Ilość stron: 228
    Format: 17x24cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.375 kg

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: