Zarządzanie reklamą

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Zarządzanie reklamą
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
39,90 PLN
Nasza cena
34,42 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Reklama nas otacza i osacza. Przeciętny mieszkaniec dużego europejskiego miasta styka się codziennie z blisko tysiącem reklam. Są nią przecież nie tylko telewizyjne spoty, wyskakujące okienka na stronach internetowych czy wielkie uliczne billboardy. To także opakowania produktów zawierających logo producenta, przemówienia polityków i puszki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Właściwie czasem trudniej jest powiedzieć, co reklamą nie jest... Amerykanie uczą małe dzieci tego, że reklama stanowi przekaz perswazyjny i nie należy jej mylić z rzetelnymi informacjami. Maluchy dowiadują się więc, że pan, który w telewizji zachęca ich do zjedzenia czekolady określonej marki, ma w tym swój własny interes, a czekolada niekoniecznie jest tak zdrowa, jak ów pan sugeruje. Do polskich szkół też powinniśmy wprowadzić tego typu lekcje. W edukacji na temat reklamy nie należy jednak zaniedbywać dorosłych. Niniejsza książka świetnie się w tę ideę wpisuje. Będzie znakomitą lekturą dla wszystkich pragnących widzieć reklamę jako zjawisko interdyscyplinarne, które trzeba analizować z wielu punktów widzenia.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2015
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Zarządzanie reklamą
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
    Seria: TEKSTY KULTURY
    ISBN: 9788323338956
    Języki: polski
    Rok wydania: 2015
    Ilość stron: 276
    Format: 16.0x23.0cm
    Oprawa: Miękka

    Recenzje