Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego

CeDeWu
Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
52,00 PLN
Nasza cena
22,00 PLN
Oszczędzasz 58%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 11,92 zł

W książce poświęconej złożonej problematyce zarządzania przedsiębiorstwem w czasach światowego kryzysu gospodarczego, Autor podejmuje próbę zdefiniowania źródeł kryzysu gospodarczego oraz jego wpływu na kondycję różnych firm, uczestników procesów rynkowych. Autor rekomenduje model przedsiębiorstwa jako systemu otwartego, funkcjonującego na rynkach nasyconych, w warunkach silnych napięć zewnętrznych oraz algorytm wykorzystania instrumentów marketingowych, uwzględniający zagrożenia kryzysem i skróconą perspektywę czasową.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2015
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego
    Autor: Michał Bacior
    Wydawnictwo: CeDeWu
    ISBN: 9788375567519
    Języki: polski
    Rok wydania: 2015
    Ilość stron: 166
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.275 kg

    Recenzje