Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem
CeDeWu
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
45,54 PLN
Oszczędzasz 6%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 38,93 zł
W książce poświęconej złożonej problematyce definiowania, kreowania, postrzegania i pomiaru wartości przedsiębiorstwa autor w przystępny sposób przedstawia: współczesne teorie przedsiębiorstwa przedsiębiorstwo jako element systemu dostarczania wartości filozoficzne aspekty wartości instrumenty kreowania wartości dla akcjonariuszy i innych uczestników procesów rynkowych, a także opisuje oraz poddaje krytycznej analizie zachowania inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych w procesach decyzyjnych dotyczących inwestycji na rynku kapitałowym.
Szczegóły
Autor: Michał Bacior
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375567472
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 154
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.26 kg