Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem

CeDeWu
Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
48,00 PLN
Nasza cena
47,21 PLN
Oszczędzasz 2%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 38,93 zł

W książce poświęconej złożonej problematyce definiowania, kreowania, postrzegania i pomiaru wartości przedsiębiorstwa autor w przystępny sposób przedstawia: współczesne teorie przedsiębiorstwa przedsiębiorstwo jako element systemu dostarczania wartości filozoficzne aspekty wartości instrumenty kreowania wartości dla akcjonariuszy i innych uczestników procesów rynkowych, a także opisuje oraz poddaje krytycznej analizie zachowania inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych w procesach decyzyjnych dotyczących inwestycji na rynku kapitałowym.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2015
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem
    Autor: Michał Bacior
    Wydawnictwo: CeDeWu
    ISBN: 9788375567472
    Języki: polski
    Rok wydania: 2015
    Ilość stron: 154
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.26 kg

    Recenzje