Ekoinnowacje w przedsiębiorstwie
Zarządzanie, pomiar i wpływ na wyniki finansowe

CeDeWu
Ekoinnowacje w przedsiębiorstwie
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
64,00 PLN
Nasza cena
50,69 PLN
Oszczędzasz 21%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

W książce przedstawiono dogłębną charakterystykę ekoinnowacji i przeanalizowano ich wpływ na wyniki finansowe przedsiębiorstw. Badania przeprowadzono wśród spółek notowanych w ramach indeksu S&P 500, FTSE 350 i WIG. Przeprowadzona analiza umożliwiła diagnozę wpływu działalności ekoinnowacyjnej na poszczególne mierniki rentowności finansowej spółek kapitałowych oraz kreacji wartości dla akcjonariuszy oraz porównanie wyników (rentowności aktywów, kapitałów własnych, zainwestowanych kapitałów, dźwigni finansowej, ekonomicznej wartości dodanej oraz rynkowej wartości dodanej) uzyskanych przez polskich ekoinnowatorów na tle wyników brytyjskich i amerykańskich przedsiębiorstw prowadzących kompleksową działalność ekoinnowacyjną. Niniejsza praca skierowana jest do niezwykle szerokiego grona odbiorców. Praktycy biznesu, dzięki niniejszej lekturze zapoznają się z efektami prowadzenia działań ekoinnowacyjnych, szczególnie w sferze finansowej, która bezpośrednio wpływa na pozycję konkurencyjną oraz rozwój firmy w długim i krótkim okresie. Członkowie organizacji rządowych i pozarządowych znajdą tu szereg wskazań i rekomendacji w zakresie efektywnego projektowania polityki proinnowacyjnej, wdrażania bodźców zachęcających oraz unikania rozwiązań zniechęcających jednostki gospodarcze do pożądanych działań. Wreszcie, niniejsza książka powinna stanowić pozycję obowiązkową zarówno dla akademików, jak i studentów. Nie tylko systematyzuje ona zasoby współczesnej wiedzy na temat ekoinnowacji, ale także, poprzez szeroko przeprowadzone badania empiryczne, dostarcza nowych, ciekawych wniosków, które stanowią doskonały przyczynek do dalszych dyskusji i rozwoju wiedzy.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2015
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Ekoinnowacje w przedsiębiorstwie
    Podtytuł: Zarządzanie, pomiar i wpływ na wyniki finansowe
    Autor: Justyna Przychodzeń
    Wydawnictwo: CeDeWu
    ISBN: 9788375567489
    Języki: polski
    Rok wydania: 2015
    Ilość stron: 232
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.38 kg

    Recenzje