Media studenckie w Polsce

Katedra Wydawnictwo Naukowe
Media studenckie w Polsce
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
50,00 PLN
Nasza cena
37,05 PLN
Oszczędzasz 26%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 36,51 zł

Praca podejmuje bardzo ważny z perspektywy socjopedagogicznej problem funkcjonowania mediów studenckich w Polsce. Wpisuje się znakomicie zarówno w debatę na temat społecznej roli mass mediów, jak i dyskusję na temat różnych aspektów upodmiotowienia młodzieży współczesnej (). Jest to publikacja stojąca na bardzo dobrym poziomie merytorycznym i to zarówno w kontekście przyjętych przez Autorkę założeń teoretycznych i metodologicznych, sposobu przeprowadzenia badań, narracji oraz argumentacji, jak i konkretnych rezultatów analitycznych. Jest to oryginalne dzieło, które stanowi niezaprzeczalny wkład Autorki w wybrane przez nią pole problemowe". Prof. Zbyszko Melosik O nowatorstwie i oryginalności prezentowanego studium świadczy nie tylko usytuowanie podjętej problematyki na pograniczu kilku subdyscyplin należących do różnych dziedzin wiedzy (nauk edukacyjnych, nauk o komunikacji społecznej, studiów kulturowych) i odwaga w metodologicznym mirażu studiów teoretycznych i prac źródłowych z badaniami stricte empirycznymi, ale wypracowanie ważnego przyczynka" do myślenia o studiach i studiowaniu w kategoriach uczenia się w miejscu pracy". Prof. Bogusława Dorota Gołębniak Anna Zięty doktor nauk społecznych w zakresie pedagogiki, specjalność: pedagogika medialna, adiunkt w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu, wieloletni opiekun specjalności dziennikarstwo muzyczne, kierownik Zakładu Edukacyjnych Zastosowań Mediów DSW. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Certyfikowany tutor, trener, metodyk szkoleń miękkich i e-learningowych. Współorganizatorka konferencji naukowych krajowych oraz zagranicznych. Specjalizuje się w problematyce edukacji medialnej, mediów niszowych i elektronicznych, e-learningu, web design, social media, e-PR, dziennikarstwa online i marketingu internetowego.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2015
  • Format: 12.0x19.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Media studenckie w Polsce
    Autor: Anna Zięty
    Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe
    ISBN: 9788363434496
    Języki: polski
    Rok wydania: 2015
    Ilość stron: 578
    Format: 12.0x19.0cm
    Oprawa: Miękka

    Recenzje