Trzy reguły
Jak myślą wyjątkowe firmy

Kurhaus Publishing
Trzy reguły
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
49,90 PLN
Nasza cena
38,87 PLN
Oszczędzasz 23%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Jak zbudować firmę na mocnych fundamentach i prowadzić ją od sukcesu do sukcesu? To pytanie zadaje sobie każdy menedżer, a jeszcze więcej osób - doradców, ekspertów, analityków - każdego dnia dostarcza na nie odpowiedzi. I to całkiem różnych. Większość wskazówek i złotych rad jednak nie działa, bo rzadko kiedy w swym sposobie myślenia o przyczynach sukcesu wielkich organizacji, teoretycy zarządzania uwzględniają element przypadku. Michael E. Raynor i Mumtaz Ahmed zamiast wróżyć z fusów, wybrali ilościowe podejście do tematu. Przyjrzeli się uważnie badaniom prowadzonym przez 40 lat na 25 tysiącach przedsiębiorstw notowanych na amerykańskich giełdach. Ustalili, że to, co łączy firmy odnotowujące świetne wyniki, to sposób działania, który opiera się na trzech regułach. Po pierwsze: jakość ważniejsza niż niska cena. Po drugie: przychody ważniejsze niż koszty. Po trzecie: nie ma innych reguł. Autorzy: Michael E. Raynor oraz Mumtaz Ahmed są specjalistami od zarządzania i budowania strategii. Od lat związani są z firmą doradczą Deloitte.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2015
  • Format: 15.0x21.0cm
  • Oprawa: Twarda
  • Tytuł: Trzy reguły
    Podtytuł: Jak myślą wyjątkowe firmy
    Autor: Michael E. Raynor, Ahmed Mumtaz
    Wydawnictwo: Kurhaus Publishing
    Seria: BIZNES HORYZONTY
    ISBN: 9788363993146
    Tytuł oryginału: The Three Rules
    Tłumacz: Halaba Małgorzata, Lipa Michał
    Języki: polski
    Rok wydania: 2015
    Ilość stron: 382
    Format: 15.0x21.0cm
    Oprawa: Twarda
    Waga: 0.505 kg

    Recenzje