Strategia korporacji

Nieoczywiste
Strategia korporacji
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
49,00 PLN
Nasza cena
43,53 PLN
Oszczędzasz 12%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Strategia korporacji to pierwsza na polskim rynku publikacja prezentująca problematykę budowy i wdrożenia strategii korporacji. Znakomicie łączy aktualną teorię z praktyką biznesu. Kompleksowo omawia najważniejsze wyzwania towarzyszące tworzeniu strategii na szczeblu centrali korporacji oraz wdrożeniu na poziomie jednostek biznesowych. Rozważania teoretyczne zostały zilustrowane przykładami firm działających niemal we wszystkich regionach świata. Czytelnik znajdzie w niej odpowiedzi na ważne pytania: - Jaka jest logika dywersyfikacji horyzontalnej, czyli poszerzenia zakresu produktowego i rynkowego? - Jaka jest logika integracji pionowej, czyli długości łańcucha wartości korporacji? - Jakie są główne ścieżki wzrostu? - Jak zarządzać portfelem jednostek biznesowych? - Jak zbudować ogólną architekturę modelu biznesowego skomplikowanej i wielowymiarowej korporacji?

Szczegóły

  • Rok wydania: 2015
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Strategia korporacji
    Autor: Mariola Ciszewska-Mlinaric, Krzysztof Obłój, Aleksandra Wąsowska
    Wydawnictwo: Nieoczywiste
    ISBN: 9788326483325
    Języki: polski
    Rok wydania: 2015
    Ilość stron: 190
    Format: 16.5x24.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.33 kg

    Recenzje