Media i komunikowanie masowe
Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
81,31 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 71,99 zł
Najpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej!
Książka:
syntetyczna i aktualna - niezbędna w pracy i na studiach;
przedstawia rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komunikowania oraz ukazuje ich siłę i oddziaływanie społeczne;
w obecnym wydaniu prezentuje całkowicie nowy - uzupełniający rozważania na temat mediów - rozdział Ku społeczeństwu medialnemu oraz bibliografię najnowszych prac w języku polskim.
Pozycja polecana studentom nauk politycznych, dziennikarstwa, bibliotekoznawstwa, socjologii, psychologii, filmoznawstwa, kulturoznawstwa i europeistyki, a także praktykom - dziennikarzom, badaczom mediów, badaczom opinii publicznej, specjalistom od public relations i menedżerom medialnym.
Szczegóły
Podtytuł: Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu
Autor: Tomasz Goban-Klas
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301143008
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 340
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.49 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Sztuka nauczania. Szkoła
Wydawnictwo Naukowe PWN
Upowszechnianie Animacja Komercjalizacja kultury
Podręcznik akademicki
Podręcznik akademicki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Animacja współpracy środowiskowej
Adam Marszałek
Historia estetyki Tom 1
Wydawnictwo Naukowe PWN
Historia estetyki Tom 2
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wiedza o kulturze. Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych.
Wydawnictwo Polskie w Wołominie