Yoko Eno
MyMusic
Wysyłka:
Pojutrze (poniedziałek 2024-11-25)
Sugerowana cena
Nasza cena
8,52 PLN
Oszczędzasz 3%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 8,41 zł
Czwarta płyta zespołu Kumka Olik. Album pod tytułem „Yoko Eno` zawiera jedenaście premierowych piosenek - w tym, tytułowy singiel. Określeniem, które przyświecało powstaniu tego albumu jest dojrzałość.
Nagrania na nowym wydawnictwie poznańsko-mogileńskiego składu, jak również identyfikacja wizualna (pierwszy teledysk i okładka) zostały w całości wymyślone i zrealizowane przez sam zespół.
Na przestrzeni sześciu lat muzyka Kumka Olik ewoluowała - od młodzieńczego, gitarowego debiutu, po aktualny, wysmakowany, nie stroniący od eksperymentów pop. Na nowej płycie, proste piosenki obudowane są aranżacjami czerpiącymi garściami z muzyki elektronicznej i folkowej, jak również mocno zróżnicowane instrumentarium. O pełnej dojrzałości zespołu najpełniej świadczą teksty.
Wśród gości na płycie znaleźli się: Vienio (Molesta) w utworze „Dziwię się”, Ola Bilińską (Muzyka Końca lata, Babadag) w „Dobrze różnimy się` i „W pokoju z widokiem na wojnę”. Swój udział zaznaczył również Czesław Mozill - chórki w „(pożycz mi) Sto lat`. Mixem i masteringiem zajął się Tomasz Bonarowski do spółki z zespołem.
Nagrania na nowym wydawnictwie poznańsko-mogileńskiego składu, jak również identyfikacja wizualna (pierwszy teledysk i okładka) zostały w całości wymyślone i zrealizowane przez sam zespół.
Na przestrzeni sześciu lat muzyka Kumka Olik ewoluowała - od młodzieńczego, gitarowego debiutu, po aktualny, wysmakowany, nie stroniący od eksperymentów pop. Na nowej płycie, proste piosenki obudowane są aranżacjami czerpiącymi garściami z muzyki elektronicznej i folkowej, jak również mocno zróżnicowane instrumentarium. O pełnej dojrzałości zespołu najpełniej świadczą teksty.
Wśród gości na płycie znaleźli się: Vienio (Molesta) w utworze „Dziwię się”, Ola Bilińską (Muzyka Końca lata, Babadag) w „Dobrze różnimy się` i „W pokoju z widokiem na wojnę”. Swój udział zaznaczył również Czesław Mozill - chórki w „(pożycz mi) Sto lat`. Mixem i masteringiem zajął się Tomasz Bonarowski do spółki z zespołem.