Badania jako Podstawa Projektowania User Experience

Wydawnictwo Naukowe PWN
Badania jako Podstawa Projektowania User Experience
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
89,00 PLN
Nasza cena
84,71 PLN
Oszczędzasz 5%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych. Książka pokazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem są intuicyjne, budzące pozytywne emocje i wartościowe produkty. Autorki, bazując na wieloletnim doświadczeniu w branży startupowej, interaktywnej i IT, pokazują jak włączyć badania w kulturę organizacji, aby tworzyć produkty oparte na wiedzy, a nie przeczuciach. Książka jest niezbędnym źródłem wiedzy dla menadżerów, badaczy i projektantów. Kierownikom ułatwi poruszanie się w tematyce badawczej, weryfikację rzetelności badaczy, którym zleca prace, pokaże ramy czasowe i wyzwania logistyczne, a także korzyści płynące z badań. Dla badaczy książka stanowi podręczne kompendium wiedzy, a projektantom dostarcza argumentów przemawiających za tworzeniem produktów w oparciu o realne dane. Książka została napisana zarówno dla entuzjastów, jak i przeciwników badań z użytkownikami. Tym pierwszym uzmysłowi różnorodność metod i ułatwi ich dobór do kontekstu projektu, drugim pokaże praktyczne zastosowanie wniosków z badań. Autorki przedstawiają 13 głównych metod badawczych, dopełniając je rzadziej spotykanymi wariantami, przykładowymi narzędziami, harmonogramami i dobrymi praktykami. Każda zaprezentowana metoda badawcza zawiera: ? pigułkę, czyli najważniejsze cechy i elementy składowe danej metody, tak aby można było w minutę zorientować się w jej przeznaczeniu, ? plusy i minusy, ułatwiające szybki dobór metody do danego kontekstu, ? dobre praktyki, czyli wskazówki, na co zwrócić uwagę, jak usprawnić proces i jakich błędów unikać, ? ciekawostki, polemiki i wariacje metod, które mogą zainteresować nawet bardzo doświadczonych badaczy, ? przykład, czyli praktyczne zastosowanie metody w konkretnym projekcie.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2019
  • Format: 24.0x17.0
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Badania jako Podstawa Projektowania User Experience
    Autor: Iga Mościchowska, Barbara Rogoś-Turek
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
    ISBN: 9788301183158
    Języki: polski
    Rok wydania: 2019
    Ilość stron: 500
    Format: 24.0x17.0
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.825 kg

    Recenzje