Mediatyzacja komunikowania politycznego
W kręgu badań politologicznych i medioznawczych

UMCS
Mediatyzacja komunikowania politycznego
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
38,70 PLN
Nasza cena
35,14 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 28,15 zł

Książka została poświęcona dwóm aktualnym problemom nauk o mediach i komunikowaniu: mediatyzacji i komunikowaniu politycznemu. Zagadnienia te połączono w jedną całość. Nie ulega wątpliwości, że tak właśnie jest. Komunikowanie polityczne jako centralny mechanizm wymiany informacji pomiędzy aktorami politycznymi (indywidualnymi i zbiorowymi) a obywatelami odbywa się głównie przez media masowe, które są w tym procesie aktywne, tzn. same nie tylko odzwierciedlają politykę, ale tworzą jej obraz, który przekazują do opinii publicznej będącej właściwą przestrzenią komunikowania politycznego [...]. Zebrane szkice analizują różne aspekty funkcjonowania zarówno mediów tradycyjnych (telewizja, radio, prasa), jak i nowych mediów internetowych (np. Twitter). Myślą przewodnią jest komunikowanie polityczne i jego mediatyzacja. Autorzy patrzą na problemy z różnych perspektyw badawczo-teoretycznych[...] Książka dostarcza wiedzy strukturalnej polegającej na rozumieniu i wyjaśnianiu zjawisk i procesów medialno-poznawczych. Realizuje także funkcje metodologiczne i praktyczne. Z recenzji prof. dra hab. Stanisława Michalczyka

Szczegóły

  • Rok wydania: 2015
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Mediatyzacja komunikowania politycznego
    Podtytuł: W kręgu badań politologicznych i medioznawczych
    Wydawnictwo: UMCS
    ISBN: 9788377846766
    Języki: polski
    Rok wydania: 2015
    Ilość stron: 178
    Format: 17.0x24.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.348 kg

    Recenzje