Neuromarketing
100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta

Wydawnictwo Naukowe PWN
Neuromarketing
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
64,00 PLN
Nasza cena
62,61 PLN
Oszczędzasz 3%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 57,47 zł

Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta. Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 15.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
  • Tytuł: Neuromarketing
    Podtytuł: 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta
    Autor: Roger Dooley
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
    ISBN: 9788301183608
    Języki: polski
    Rok wydania: 2020
    Ilość stron: 320
    Format: 15.0x23.5cm
    Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
    Waga: 0.48 kg

    Recenzje