Kanały marketingowe

Wydawnictwo Naukowe PWN
Kanały marketingowe
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
117,70 PLN
Nasza cena
107,04 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 80,83 zł

Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących organizacji zaangażowanych w proces dostarczania produktów i usług do końcowego użytkownika. W zarządzaniu kanałami marketingowymi kładzie się nacisk na zaspokojenie potrzeb użytkowników końcowych, a jednocześnie na efektywność działania poszczególnych członków kanału oraz kanału jako całości.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2002
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Kanały marketingowe
    Autor: Louis W. Stern, Adel I. El-Ansary, Anne T. Coughlan
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
    Seria: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
    Kod paskowy: 9788301137397
    ISBN: 8301137398
    Tytuł oryginału: MARKETING CHANNELS
    Język oryginału: angielski
    Tłumacz: Błażukiewicz Anna, Butrym - Karaś Magdalena
    Języki: polski
    Rok wydania: 2002
    Ilość stron: 651
    Format: 17.0x24.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.936 kg

    Recenzje